August

Løp hvor som helst med Jaybird X4 trådløse sportshodetelefoner

Jaybirds nyeste X Series-design leverer bedre komfort og slitestyrke for allsidig utendørsbruk.

PARK CITY, Utah 30. august 2018 Jaybird, en leder innen sportshodetelefoner for sportsutøvere, annonserte i dag Jaybird X4 trådløse sportshodetelefoner – neste generasjon av den prisvinnende X-serien som er designet for allround-løpere og utendørsutøvere. Nå er ikke hodetelefonene bare svettebestandige, men også vannbestandige og med en mer behagelig passform, og med konfigurerbar lyd og åtte timers batterilevetid, klarer du deg med disse hodetelefonene uansett hvor du måtte befinne deg – fra fjellstier til storbyen.

«Fra skogsløyper og terrengsykkelløyper til toppturer og pudderkjøring, vår lidenskap for livet utendørs driver innovasjonen», sier Jamie Parker, konsernsjef hos Jaybird. «Nye Jaybird X4 uttrykker den allsidigheten – de er behagelige, solide og helt vanntette, slik at de takler enhver løpetur, sykkeltur eller skogsløype under alle forhold».

Med sin solide utforming er X4 laget for folk som er på farten: løpere, syklister, vandrere og alt i mellom. I tillegg til å være svettebestandige, betyr IPX7-rangeringen at X4 takler hva det måtte være av dårlig vær: regn, snø eller til og med nedsenkning i 1 meter med vann i opptil 30 minutter. Ørepluggene tilbyr forbedret komfort og ergonomi, med nye silikonfinner og supermyke silikontupper i flere forskjellige størrelse som passer nesten alle. De leveres også med de nye Comply Ultra™-skumproppene som har et unikt varmereaktivt skum som tilpasser seg øregangen for en komfortabel og sikker passform. Det nye Speed Cinch-kabelhåndteringssystemet lar brukere justere lengden på kabelen for perfekt passform under eller over øret.

Med åtte timers spilletid per lading, holder X4 musikken gående under de lengste turene eller treningsøktene. For å sikre at du kan komme raskt i gang, holder det med ti minutter med lading for én time med spilletid.

Med Jaybird-appen kan du tilpasse Jaybirds premiumlyd slik at du kan lytte til musikken slik du ønsker å høre den. Den slanke og lette kontrollen forenkler betjeningen slik at du kan fokusere på omgivelsene uten å bli distrahert. Med den retningsuavhengige mikrofonen høres stemmen din klart og tydelig i alle omgivelser, slik at du kan håndtere anrop og taleassistenter sømløst.

Tilgjengelighet

Jaybird X4 trådløse sportshodetelefoner forventes å være tilgjengelige for forhåndsbestilling fra jaybirdsport.com i dag, 30. august 2018, og i butikker og på nettet over hele verden i september 2018 med en veiledende pris på 1299,-. De trådløse hodetelefonene vil være tilgjengelige i tre fargekombinasjoner: Svart metallic/Flash, Alpha metallic/Jade, Storm metallic/Glacier. Hvis du vil vite mer, kan du besøke jaybirdsport.com eller følge oss på Instagram og Facebook. Jaybird-appen er gratis og tilgjengelig fra appbutikkene for iOS® og Android™.

Om Jaybird

Jaybird ble etablert i 2006 og er en pionér innen Bluetooth®-hodetelefoner for løpere, utendørsutøvere og treningsentusiaster – designet av utøvere, bygget for opplevelser. Ved å jobbe tett sammen med sitt team av profesjonelle utøvere, har Jaybird etablert seg som hodetelefonmerket for aktive mennesker som elsker å drive lidenskapen med trådløs musikk. Med superkompakte trådløse hodetelefoner, en sikker og behagelig passform, svettebestandighet og motstandsdyktighet mot vann samt utrolig, konfigurerbar lyd, fortsetter Jaybird å utvikle seg og definere hva det vil si å motivere folk til å komme seg ut og presse seg ved hjelp av musikk.

Hvis du vil vite mer, kan du besøke www.jaybirdsport.com eller #PowerYourPassion med oss på Instagram, Facebook og Twitter.

Jaybird er et merke for Logitech International, grunnlagt i 1981 og med hovedkontor i Lausanne, Sveits. Logitech er notert på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI).

###

Jaybird, Jaybird-logoen og andre merker er registrert i Sveits og andre land. Alle andre varemerker er sine respektive eieres eiendom. Hvis du vil vite mer om Jaybird og produktene deres, kan du besøke selskapets nettstedet på http://www.jaybirdsport.com.

(LOGIIR)