Nye Logitech Brio 100 Full-HD webkamera gir en bedre møteopplevelse

Copy of Brio 100 LIFE Off White 04

I dagens hybridverden har kommunikasjon over nett blitt normen. For å sikre at onlinemøtene oppleves engasjerende og effektive, er det essensielt å ha riktig videokonferanseutstyr. Derfor lanserer Logitech nye Brio 100 – et rimelig webkamera med innebygd mikrofon og iøynefallende, bærekraftig design som vil lyse opp din arbeidsplass og hjelpe deg med å både se og høres bedre.

Copy of Brio 100 3QTR FRNT R Off White HIGH RES

Copy of Brio 100 3QTR FRNT R Graphite HIGH RESCopy of Brio 100 3QTR FRNT R Rose HIGH RESBrio 100s full-HD 1080p-oppløsning gjør at du alltid vil se bra ut og kommer med automatisk lysbalanse som gir klarhet og lysstyrke i alle videosamtaler. RightLight øker lysstyrken med opptil 50% for å redusere skygger, sammenlignet med tidligere generasjon Logitech webkameraer*. Du kan tilpasse de visuelle innstillingene med den brukervennlige Logi Options+-appen.

Brio 100s innebygde mikrofon sikrer at du kan bli hørt tydelig i hver samtale. Brio 100 er kompatibel med videokommunikasjonsplattformer som Microsoft Teams, Zoom, Google Meet og mer. Den integrerte personvernlukkeren gir enkel og umiddelbar trygghet når du ikke er i samtale eller logger av.

Brio 100 kommer i tre fager – grafitt, Off-White og rose. Plastikkdelene i webkamerat er delvis laget av gjenbrukt forbrukerplast – nærmere bestemt 77 prosent i grafitt og 34 prosent i Off-White og rose. Webkameraet er sertifisert karbonnøytralt og papirinnpakningen kommer fra FSC™-sertifiserte skoger og andre kontrollerte kilder. Brio 100 webkameraet har en utsalgspris på 589 kroner.

Brio 100 er tilgjengelig på www.logitech.com.

Copy of Brio 100 LIFE Graphite 01

Logitech hjelper alle mennesker å følge lidenskapen deres ved å designe opplevelser så alle kan skape, oppnå og kose seg mer. Logitech designer og skaper produkter som fører folk sammen gjennom databehandling, gaming, video, streaming og skaping, og musikk. Logitechs merkevarer inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-varemerker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.