Februar

Playseat og Logitech G lanserer Playseat Trophy-Logitech G Edition

Logitech G og Playseat har gått sammen for å designe og levere den mest realistiske racing-opplevelsen mulig. Playseat-Logitech G Edition leverer en komplett racing-løsning for profesjonelle og potensielle racing-entusiaster som er på utkikk etter maksimal

Playseat Trophy - Logitech G Edition LIFE 02 300 DPI

Playseat Trophy-Logitech G Edition er perfekt å sette sammen med det nye PRO Racing Wheel og PRO Racing Pedals, et slående nytt profesjonelt racing setup, designet med og for profesjonelle simuleringsførere. PRO Racing Wheel er laget for å gi den mest realistiske og fordypende racing-opplevelsen mulig, og kommer med en ny høyytelses Direct Drive-motor, i tillegg til TRUEFORCE feedback-teknologi for å gi den mest presise og rene koblingen til racingen. Kombinert med nye Pleayseat Trophy-Logitech G Edition kan førere oppgradere setupen sin for å få følelsen av virkelig å være i en bil.

Nye Playseat Trophy-Logitech G Edition kommer med:

R6__3894·      STYRKE OG KVALITET – Det patenterte og revolusjonerende designet har satt en ny standard for den ultimate, fordypende racing-opplevelsen. Rammen er laget av lettveiende karbonstål, og er utviklet for å gi ekstrem stivhet. Slitesterk pulverlakkering, stållegeringer av høy kvalitet, elokserte aluminiumsdeler og bruk av PU-skinn gir uovertruffen slitestyrke. Racing-setet passer med alle Logitech G Wheel- og Pedal-produkter, i tillegg til tilbehør.

·      ActiFit-MATERIALE – Stolen lar alle, uansett alder og størrelse, oppleve spenningen ved racing, akkurat som i en ekte racerbil. Stolen er utviklet med Playseats innovative ActiFit-materiale, som komfortabelt tilpasser seg kroppen for å gi deg best mulig støtte og lar deg kjenne inputen fra Logitech G Wheel-produktene dine. ActiFit-materialet avleder også varme, og gjør at du kan konkurrere over lengre tid uten å bli for varm.

·      FULLT JUSTERBAR – Setet, pedalplaten og styreplaten er alle fullstendig justerbare, og tillater full valgfrihet på ratt- og pedalposisjonering. Setet kan tiltes framover, bakover og beveges opp og ned for å gi deg den ideelle kjøreposisjonen for å passe alle racing-stiler.

Playseat Trophy - Logitech G Edition ENVR Stowed 02 300 DPI

·      ÅPENT DESIGN – Det åpne cockpit-designet gir full bevegelsesfrihet for å gi gass, bremse og kløtsje. Ryggstøtten kan justeres for seg selv, og gir ytterligere, fullstendig ryggstøtte. Setet kan gjøres mykere eller hardere basert på brukerens preferanser.

·      JUSTERBAR PEDALPLATE – Pedalplaten kan beveges fram og tilbake. Dette ble strategisk utviklet for å gjøre alle tilpasninger som må til for å passe flere racingførere raskt. For å gi høy stivhet uansett forhold, kan disse justeringene boltes fast.

·      LETT OG LETT Å PAKKE BORT – Playseat Trophy-Logitech G Editions karbonstålramme er sterk og eksepsjonelt lett. Med sine 17 kilo er den en av markedets letteste stoler. Trophys design og vekt er ideelt for å pakkes bort når det ikke brukes.

Pris og tilgjengelighet

Playseat Trophy-Logitech G Edition er tilgjengelig for en utsalgspris på 6 399 kr,-

For mer informasjon, besøk Playseats nettsider.

Om Playseat

Playseat er det globalt ledende varemerket for spillutstyr for cockpiter og stoler for racing- og flysimulering. Alle produktene er fullstendig patenterte, designet med formål, toppklasseutstyr og ingeniørkunst, og kombinerer anvendelighet med høyest mulig kvalitet. Finn Playseat på playseat.com eller @playseat.

Sjekk ut Playseat Trophy Logitech G Edition her

R6__3959

Om Logitech G

Logitech G, et Logitech International-varemerke, er globalt ledende innen gamingutstyr til PC og konsoll. Logitech G leverer industriledende tastaturer, mus, headset, musematter og simuleringsprodukter som hjul og flykontroller til gamere på alle nivåer –  noe som gjøres mulig gjennom nyskapende design, avansert teknologi og en dyp lidenskap for gaming.  Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech G på www.logitechg.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.