Januar

REDEFINER DIN LØPETUR MED JAYBIRD RUN XT TRÅDLØSE SPORTSHODETELEFONER

Jaybird annonserer vannavstøtende trådløse hodetelefoner

PARK CITY, UTAH -- Jan.29, 2019 - Jaybird, ledende innen sportshodetelefoner for løpere, lanserer i dag Jaybird RUN XT True Wireless Headphones, neste generasjons Jaybird RUN designet for løpere og sportsutøvere. Fullstendig vannavstøtende (IPX7) og med nye farger, kombinert med en ultra-komfortabel passform. Hodetelefonene har premium lyd som er til å stole på under ekstreme forhold, enten du tester grensene dine på en fjellsti eller presser deg gjennom den siste mila på tredemøllen.

“Vi er spente på å bygge videre på suksessen til RUN ved å gjøre RUN XT enda bedre, med full IPX7 vannavstøtning som øker varigheten til hodetelefonen under alle forhold.” sier Jeremy Saxton, ansvarlig for industridesign hos Jaybird. “Nå er alle Jaybird hodetelefoner svette -og vannavstøtende. Samtidig så vi muligheten til å oppdatere farger og uttrykk for å lage et mer robust, men også sofistikert design,”.

Med total vannavstøtende IPX7, er Jaybird RUN XT utviklet for å tåle ekstreme værforhold. Hodetelefonene er beskyttet med en dobbel hydrofobisk nano-belegg, Jaybird RUN XT er i tillegg svette-avstøtende slik at de kan utstå selv den hardeste treningsøkt. De trådløse øreproppene tilbyr en ultra-komfortabel og aktiv tilpasning med utskiftbare silikonpropper som skal sikre at de sitter godt i de fleste ører. Du kan styre musikk, samtaler og din telefons Siri eller Google Assistent ved kun ett trykk, og muligheten til å bruke høyre ørepropp individuelt betyr at du kan være oppmerksom på omgivelsene samtidig som du nyter din favorittmusikk.

Jaybird RUN XT tilbyr 12 timer med spilletid, med fire timer i hodetelefoner og ytterligere åtte timer i esken, hvilket tilbyr nok strøm for en hel dag med utflukter og lengre eventyr. En rask lading på fem minutter gir en hel time med spilletid, så det finnes ingen unnskyldning for å ikke komme seg ut.

Hver høretelefon fyller øret med en oppslukende, skarp lyd som er kompromissløs i sin kvalitet. Med Jaybird-appen kan du tilpasse din musikkopplevelse ved å justere EQ - pump opp bassen med dine egne innstillinger eller velg fra hundrevis av andre som har delt sine innstillinger med Jaybird-samfunnet. Spotify-integrering gjør det lettere å lytte til dine spillelister og oppdage andres. Appen har også en “Finn mine høretelefoner”-innstilling som hjelper deg å lokalisere høretelefonene dine i tilfelle de forsvinner.

I forbindelse med lanseringen av RUN XT, vil Jaybird i starten av februar også lansere en ny podcast spilleliste-innstilling på appen. Podcaster har blitt utrolig populært blant løpere og fitnessentusiaster. Med hjelp fra vårt mangfold av atleter og brand-ambassadører har vi kuratert spillelister for å hjelpe deg å oppdage din indre motivasjon for å møte dine aktive mål. Vi oppdaterer spillelistene hver andre uke, så du vil alltid finne noe nytt og interessant som vil #poweryourpassion.

Tilgjengelighet

Jaybird RUN XT True Wireless Headphones er tilgjengelig i fargekombinasjonene Black/Flash og Grey og er forventet i butikk og hos selgere som Elkjop.no , Komplett.no og Teknikmagasinet fra 4.februar. Veiledene utsalgspris er 1899,-. For mer informasjon se Jaybirdsport.com. Jaybird-appen er gratis og tilgjengelig gjennom iOS® - og Android™- appbutikkene.

Om Jaybird

Jaybird ble etablert i 2006 og er en pioner innen trådløse Bluetooth®-sportshodetelefoner for løpere, utendørsutøvere og treningsentusiaster – laget for idrettsutøvere, bygget for opplevelser. Jaybird-ørepropper er utviklet i tett samarbeid med vårt team med profesjonelle idrettsutøvere, og har en sikker, behagelig passform og fantastisk, konfigurerbar lyd i en opplevelsessikker, kompakt utforming. Jaybird har etablert seg som merket for aktive personer som elsker å drive sin lidenskap med sitt foretrukne lydinnhold, fra musikk til podkaster, helt uten ledninger.

Hvis du vil vite mer, besøk www.jaybirdsport.com eller #PowerYourPassion med oss på Instagram, Facebook og Twitter.

Jaybird er et merke for Logitech International, grunnlagt i 1981 med hovedkontor i Lausanne, Sveits. Logitech er notert på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI).

###

Jaybird, Jaybird-logoen og andre merker er registrert i Sveits og andre land. Alle andre varemerker tilhører sine respektive eiere. Hvis du vil vite mer om Jaybird og våre produkter, kan du besøke selskapets nettsted på http://www.jaybirdsport.com.