August

Trådløs lading til iPhone gjør det mulig å lade og bruke telefonen mens den står i stativet.

LAUSANNE, Switzerland og NEWARK, Calif – 7.august 2018 – I dag annonserte Logitech den nye Logitech POWERED Wireless Charging Stand, designet i samarbeid med Apple. POWERED er en trådløs ladestasjon for IPhone 8®, IPhone 8®Plus og iPhone®X, som gjør det enkelt å lade og bruke telefonen på samme tid. POWERED festes praktisk slik at du kan benytte deg av mobilen både i liggende og stående modus.

– POWERED lever opp til iPhones eleganse og opplevelse med trådløs lading som enkelt lar deg være tilkoblet samtidig som du lader mobilen, sier Michele Hermann, visepresident i mobility i Logitech. – I motsetning til tradisjonelle ladere, er det ikke behov for en presis tilkobling – bare legg mobilen i beholderen og du er klar til å gå. Det er en magisk opplevelse, spesielt for brukere av iPhone X som enkelt kan benytte seg av ansiktsgjenkjenningen.

POWERED gjør det å se på film, lese oppskrifter, følge med på notifications eller snakke via FaceTime lekende lett når iPhonen er plassert i holderen. Den gummibelagte u-formede holderen sørger for at iPhonen ligger stabilt i tillegg til et 3 mm tykt deksel som gjør det trygt å lade til enhver tid. Laderen er Qi-sertifisert og optimalisert for iPhone, og har et innebygd system for å beskytte temperaturen på telefonen og som motvirker overopphetning.

LED-lyset på toppen ligger skjult bak telefonen slik at den gir beskjed om at iPhonen lader uten at lyset virker distraherende. POWERED komplementerer stilen til iPhone både hjemme og på kontoret og passer perfekt inn i alle rom.

Pris og tilgjengelighet

POWERED er forventet å være tilgjengelig i august 2018 til en foreslått butikkpris på NOK 849.

For mer informasjon, besøk www.logitech.com, vår blogg, eller kontakt oss via Facebook, Instagram eller Twitter.

Lavoppløselige bilder er vedlagt. Fire høyoppløselige versjoner kan lastes ned herfra: https://we.tl/3p5wUnzTrC

Logitech designer produkter som folk bruker hver dag til digitale opplevelser de bryr seg om. For mer enn 35 år siden begynte Logitech å knytte mennesker sammen via datamaskiner. I dag designer selskapet ulike produkter som bringer mennesker sammen gjennom musikk, spill, video og databehandling.

Logitechs merkevarer består av Ultimate Ears, Jaybird, Logitech G og ASTRO Gaming. Logitech International ble stiftet i 1981 og har sitt hovedkvarter i Lausanne, Sveits. Selskapet er notert på børsene SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI).

Logitech finner du på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-merkevarer er registrert under Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA og andre land. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside www.logitech.com.